Sunday, December 03, 2006

Alex de Souza medyaya çattı

İnternet sitesinde 'Alex'in günlüğü' köşesine açıklamalar yapan Fenerbahçeli Alex, Türk medyasına çattı. Brezilyalı futbolcu www.alex10.com.br adresine yaptığı açıklamada, spor medyasına "En azından bundan sonra gerçekleri söyleyin ve haberciliği doğru yapın" diye seslendi.
Kendisi hakkında çıkan bazı haberleri 'tam bir saçmalık' olarak nitelendiren Brezilyalı oyuncu, "Basının çok doğurgan bir yapısı var. Haberleri öyle veriyorlar, öyle kelimeler seçiyorlar ki kimse kendini savunma şansı yakalayamıyor" dedi. Takımda kimseyle problemi olmadığını yineleyen Alex, "Zaten hayatımda kimseyle problem yaşamadım. Kulüpte bazılarıyla işimle ilgili irtibat halindeyim, kimileriyle dostluk bağlarım var" şeklinde ifadelere yer verdi. Yıldız oyuncu yarın ki derbiyle ilgili de "Evimiz Kadıköy'de oynadığımızda, rakiplerimizin işi çok zor. Kendime güvenim tam, kazanacağımıza inanıyorum" yorumunu yaptı.

Appiah ve Kezman umutlu
Alex'in takım arkadaşları Appiah ve Kezman da kulübün resmi internet sitesine derbiyi değerlendirdi. Ganalı Appiah "Atmosfer çok farklı olacak. Galatlasaray maçının, Fenerbahçe için ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Özellikle evimizde oynuyorsak, taraftarımızı mutlu etmek için kazanmaktan başka çaremiz yok" diye konuştu. Sırp golcü Kezman ise takıma uyum sürecinin artık bittiğini ve Galatasaray maçını merak ettiğini söyledi. Yıldız oyuncu, "Takım arkadaşlarım bana çok farklı, heyecan verici ve mükemmel bir atmosfer olduğunu anlattılar. Ben de merakla bekliyorum" dedi.