Friday, August 10, 2007

"F.Bahçe taraftarından çekinmiyorum" öyle mi!


ŞUNA BAK HELE!
Fenerbahçe'nin, Şampiyonlar Ligi 3. ön elemesindeki rakibi Anderlecht, Fenerbahçe taraftarından çekinmiyor! Arjantinli oyuncu Nicolas Pareja, "Boca Juniors'un taraftarı, Fenerbahçe'nin taraftarından 10 kat daha fanatik" dedi..

Belçika ekibinin orta saha oyuncularından Pareja (23), Fenerbahçe ile ilgili yaptığı açıklamada, rakiplerinin çok büyük bir ekip olduğunu, ancak öncelikle takım olarak kendilerini düşünmeleri gerektiğini söyledi.

Fenerbahçe taraftarının büyüklüğünün farkında olduğunu ama bu durumun kendisinde bir etki yaratmadığını belirten Pareja, ''Fenerbahçe taraftarı ve stadının içindeki hava güzel ve şiddetli olabilir ama bu durum beni etkilemiyor. Çünkü ben Boca Juniors gibi bir takımdan geliyorum. Oradaki taraftar sanıyorum Fenerbahçe'nin taraftarından on misli daha fanatik. İstanbul'da özellikle daha akıllı oynamamız gerekiyor. Şansımızın karşı taraftan daha kötü olduğunu sanmıyorum'' diye konuştu.

Fenerbançe'nin çok kaliteli bir teknik direktöre ve önemli futbolculara sahip olduğunu dile getiren Pareja, ''Rakibimizin, Zico gibi bir teknik direktöre ve Roberto Carlos gibi oyuncuya sahip olması güzel bir şey. Ama onlar da sadece bir isim. Bizim takımımızda da Zitka, Biglia, Boussoufa ve Ahmet Hasan gibi isimler bulunuyor. Şampiyonlar Ligi'nde turu geçmek için elimizden gelen her türlü gayreti göstereceğiz. Sakatlığım tam formda olduğum bir zamanda geldi ve hala devam ediyor. Bu benim için çok kötü oldu'' ifadelerini kullandı.

Anderlecht'in yarın Belçika 1. Futbol Ligi'nde Lokeren ile yapacağı maçta, Pareja'nın forma giymemesi bekleniyor. Arjantinli futbolcunun Fenerbahçe ile oynanacak maça ise yetiştirilmeye çalışıldığı öğrenildi.

Bizim adımız Fenerbahçe biz başka takımlara benzemeyiz.Gel bakalım anderlet bekliyoruz seni kucak açtık sana.